måndag 31 oktober 2011

to be, or not to be

Idag har vi varit på BVC och Leon har fått sina 3 månaders sprutor, han blev väldigt ledsen men det gick över ganska snabbt..lilla bebis, inte kul att se tårarna rinna på sin lilla bebis..nu väger Leon 5425g och är 64 lång, långa killen:-)

Jag har nu efter många om och men beslutat mig för att sluta amma, dels för att jag ammade precis hela tiden, dvs varje timme och endå var han inte nöjd och sen för hans kolik som aldrig blev bättre. Så fort jag äter något med lite krydda i blev han jätte dålig i magen och var ledsen i flera timmar. Med ersättningen äter han sig mätt, håller sig mätt längre stund och framför allt han är nöjd. Kändes som jävla skit att sluta amma men nu i efterhand fattar jag inte varför jag inte slutade tidigare, det finns ingen prestige i att amma eller att inte amma. Om jag mår bra mår Leon bra, helt otroligt va:-) Tack Amanda för ditt stöd!!


Vi har haft en toppen helg med våra vänner, tackar för det!


Nu väntas väl en kväll med feber och skrik, men hoppas på att lillen klarar sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar